مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 اسفند 1394 ساعت 18:012016-03-06دانش

گسترش همایش ها و اردوهای دانشگاه پیام نور 


تلاش بر این است که در دانشگاه پیام نور استان قم برای همایش ها و اردو ها سرمایه گذاری بیشتری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، محمد علی قره، رییس دانشگاه پیام نور قم در همایش یافته های نوین در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات که پیش از ظهر امروز در دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه دوران دانشجویی دوران مهیجی است، گفت: دوران دانشجویی یکی از مهم ترین دوران های زندگی انسان و دانشگاه محل تربیت نیروی انسانی و محل تصمیم گیری است.

وی با بیان اینکه همواره دانشجویان باید از خود درباره اهمیت کاری که در دوران زندگیشان انجام می دهند سوال بپرسند، افزود: مهم ترین کاری که انسان انجام می دهد تصمیم گیری است و دانشگاه، انجام کار پژوهشی همگی به منظور تربیت هر چه بیشتر تصمیم گیری ها است.

رییس دانشگاه پیام نور قم با تأکید بر تمرین افراد به منظور گرفتن تصمیم های بهتر در زندگی گفت: تصمیم گیری های بی مورد پدران و مادران و تربیت نادرست آنان سبب ناتوانی جوانان در امر ضروری تصمیم گیری شده و شکست آنان در تمام مراحل زندگی را به ارمغان می آورد.

قره با اشاره به معنا و مفهوم واژه تصمیم تصریح کرد: برای انتخاب درست باید تصمیمات قاطع گرفت همچنین این همایش ها، اردو ها، راهیان نور و کارهای بعدی همه تصمیم هایی است که دانشجویان می گیرند و با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همایش ها و اردوهای دانشگاه پیام نور 

گسترش همایش ها و اردوهای دانشگاه پیام نور